2014. február 13., csütörtök

7 dolog amit még nem tudtok rólam

Piroska felkérésére


  1. 18 évesen ismertem meg a páromat, 1 év és 8 hónapig vártam rá míg leszerelt a katonaságtól, ezalatt egy egész ruhatárat kötöttem
  2. Imádom a verseket, idézeteket, szeretek szavalni , kereszt rejtvényt fejteni
  3. Több mint 200 harang került ki a kezünk alól, 10 kg-tól 1600 kg-ig, fából mi készítettük a modellt és mi díszítettük az általunk készített viasz mintákkal. Neves-híres Lázár Imre öntődéjében öntötték bronzba. Mindegyiknek csodás hangja van.
  4. 13 éves koromban veszítettem el autóbalesetben a húgomat, mai napig fáj
  5. Két bal kezes vagyok a ruhaszabászatban
  6. Imádom a tortákat, szeretek egyedi modelleket alkotni
  7. Mai napig vallom és hiszem az leszel amit megeszel. Vagy jót és jól vagy semmit.

Köszönöm Piroskának a felkérést, de mivel kezdő blogos vagyok , egy kissé még várattatni fog magára a lehetőség hogy másoknak is feltegyem a kéréseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése