2013. november 13., szerda

Karácsonyi muffinok


  Hozzávalok

  •            10 dkg finomliszt
  •            10 dkg teljes kiörlésü liszt
  •             fél tk sütőpor
  •             fél tk szódabikarbóna
  •            9 dkg zabpehely
  •            6 dkg barna cukor
  •            18 dkg aszalt áfonya vagy bármi a kedvenc aszalt gyümölcsökből
  •            2 db tojás 
  •            2,8 dl tejföl
  •            6 ek akácméz
  •            6 ek étolaj


Elkészités:
 
  Szitáljuk a kétféle lisztet egy tálba. Adjuk hozzá a sütöport, a szódabikarbonát és a zabpelyhet,majd a cukrot és jól keverjük össze, és szórjuk bele az aszalványt is.

Verjük fel a tojásokat egy nagy tálba. Adjuk hozzá a tejfölt,a mézet,az olajat és ezt is keverjük össze.
Óvatosan forgassuk össze a két tál tartalmát, aztán kanalazzuk a tésztát muffin papirba.
Szórjuk meg egy pár szem zabpehellyel és süssük aranybarnára kb. 20 perc alatt. Tű proba kötelező!

Fantasztikusan finom ! Én turboztam, egy kis csoki kockát tettem sütes elött a közepébe és zabpehely helyet egy kis barna cukorral szortam, ami sütés alatt karamelizálodott,Kedvünk szerint diszithetjük
nálam friss tejszinhab és  fahajjal megszortam a tetejét.

A recept az Édes Élet 2013. 10. 12 -ik számába jelent meg. Köszönet érte !

És ha már  négyet én is behemintettem ezt muszáj ledolgozni is. Mindjárt indulok a Pilates Studioba ahol Tompos Monika , aki mellesleg egy szuper oktató , az ő pilates tornája alatt meritek erőt és csinos alakot a további sütögetésre és eszegetésre.
Kivánom hogy legyen kedvetek ,időtők és látogassatok el a Bethlen negyedi  pilates studioba.

Szeretném hangsúlyozni ez nem fizetett reklám, és nem felkérésre reklámozom csak szeretnék köszönetet mondani Mónikának  a sok odafigyelésért, azért hogy minden egyes órája után ,nem fáradtan hanem energiával feltöltödve diszithetem a mézes pogácsáimat.




   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése